Wij zijn Global Trade Group B.V.

Exclusief importeur van NEICHA wimperextension producten voor de Benelux.
NEICHA is wereldwijd marktleider op het gebied van wimperextensions.
Met het zeer ruime en altijd vernieuwend assortiment bent u verzekerd van hoge kwaliteit.

Heeft u interesse in onze producten of heeft u andere vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.


Kantooradres:

Global Trade Group B.V.
Centurionbaan 40
3769AV Soesterberg
E. info@neicha.nl

K.v.K. nr.: 65399323
BTW nr.: NL856097561.B01

Openingstijden:
Ma:      10:00 – 17:00
Di :      10:00 – 17:00
Wo:     10:00 – 17:00
Do:      10:00 – 17:00
Vrij:     10:00 – 17:00

U bent ook van harte welkom ons te komen bezoeken.
Aangezien wij op afspraak werken dit gelieve vooraf
 per mail te vermelden zodat wij alle tijd voor u vrij kunnen maken.

Voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd.
Gratis bezorging vanaf €50,- in Nederland.

 

Veel gestelde vragen

 

LIJM

 Welke lijm is het beste?

 Dit is wel de vraag die wij het meest horen.
Helaas is hier moeilijk antwoord op te geven.

Welke lijm voor u het beste is ligt aan verschillende factoren zoals,

de luchtvochtigheid en de temperatuur in de salon.
Heeft u een hoge luchtvochtigheid dan is een iets langzamer drogende lijm
beter geschikt dan een sneldrogende.

Door de hoge luchtvochtigheid zal een lijm nog sneller drogen.

Onze snelst drogende lijmen zijn de Master, Elite en Elite+.

Onze Titanium lijm is de meest veelzijdige lijm en goed te gebruiken
in hoge en lage luchtvochtigheid.

 

Wat is de houdbaarheid van de lijm?

 

Wij adviseren de lijm na opening binnen 8 weken op te gebruiken.
Zodra lijm is geopend en er zuurstof bijkomt zal hij langzaam minder sterk worden.

Voor gebruik de lijm altijd goed schudden.

Ongeopende lijm is 12 maanden houdbaar.

  

ALGEMENE INFORMATIE

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden dezelfde dag verzonden.

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten en worden er geen bestellingen verzonden.

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een email met track en trace nummer
van GLS of PostNL.
Heeft u uw bestelling niet binnen 3 werkdagen ontvangen en geeft de track en trace code
geen uitsluitsel over waar uw pakketje zich bevindt neem dan contact met ons op

via klantenservice@globaltradegroup.nl of op +31(0)615554114.

Wij helpen u graag verder om uw pakket te traceren en te zorgen dat u het de volgende
werkdag in huis heeft

 

Naar welke landen versturen jullie?

 

Wij versturen wereldwijd.
Voor landen buiten Europa  kunt u contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@globaltradegroup.nl

 

Kan ik jullie bezoeken en producten ophalen?

 

U bent van harte welkom om producten op te halen op ons hoofdkantoor.

Het is wel aan te raden even contact met ons op te nemen zodat wij alle tijd voor u vrij kunnen maken.
Let op! U kan bij ons niet pinnen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil hem wijzigen/annuleren.
Wat moet ik doen?

 

U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@globaltradegroup.nl
of op +31(0)615554114.

Als uw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij deze kosteloos wijzigen of annuleren.
Als de bestelling reeds verzonden is kunt u deze met een duidelijk briefje, waarin u de reden van retour aangeeft, binnen 14 dagen retour zenden naar:

 

GLOBAL TRADE GROUP
Centurionbaan 40

3769AV Soesterberg

 

Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen zal het aankoopbedrag
terug worden gestort.
De verzendkosten zullen wij wel in rekening brengen.

 

Mijn bestelling is niet compleet/beschadigd aangekomen.
Wat moet ik doen?

 

Neem binnen 14 dagen contact met ons op via klantenservice@globaltradegroup.nl
of op +31(0)615554114 en vermeld het probleem.
Het missende product zal z.s.m. worden nagezonden of worden vergoed.
Een beschadigd product moet binnen 24 uur worden aangegeven.

 

ALLERGIE

 

Mijn cliënt heeft een allergische reactie op de lijm die ze normaal altijd heeft.
Hoe kan dit?

 

Een allergie bouw je op. De kans dat je een reactie krijgt op een stofje waar je nog nooit
mee in aanraking bent geweest is praktisch nihil.

Na een eerste aanraking kan een allergie wel al volledig ontwikkelen.
Meestal zijn de eerste symptomen niet heel ernstig maar bij vaker contact zal de allergie
steeds erger worden.

Hebben jullie hypoallergene lijmen?

 

Ja, onze Hypoallergenic S en HA-2 zijn beide hypoallergene lijmen.
Let wel op dat hypoallergene lijmen minder sterk zijn dan de reguliere lijmen
dus minder snel drogen en de cliënt eerder terug zal moeten komen voor een refill.

Ook is er een kleine kans dat je cliënt ook op deze lijm een reactie kan krijgen.

 

Hoe herkent ik een allergie?

Een allergie ontstaat binnen 48 uur na contact met de stof die de allergie veroorzaakt. Het ooglid zal opzwellen, jeuken en er kunnen schilfertjes ontstaan.
Het ooglid zal droog en trekkend aanvoelen.
Laat uw cliënt antihistamine ( hooikoortstablet) nemen, een koel, vochtig
doekje op de ogen houden en oogdruppels gebruiken om de irritatie te verzachten.
De klachten trekken meestal na een dag of 2 weer weg.
Zodra het oog iets rustiger is kunnen de extensions verwijderd worden.
Of de cliënt kan ervoor kiezen ze uit te laten groeien.
Door het gebruiken van glue remover zal de lijm weer vloeibaar worden
waardoor de reactie weer in lichte mate veroorzaakt kan worden.
Hierom is het beter niet meteen remover op geïrriteerde ogen te gebruiken.
Laat na het verwijderen uw cliënte weer een koel, vochtig doekje op de ogen leggen om de zwelling te verminderen en gebruik een verzachtende, olie vrije crème om het schilferen van het ooglid tegen te gaan.

Bekijk: Algemene voorwaarden