Retourneren

Algemene vragen
Heeft u vragen, dan kunt u ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Telefoon: 0624747025 (ma,di,do,vrij van 09.00 tot 17.00 uur)
E-mail: info@neicha.nl

Wat te doen bij een defect ontvangen product ?
Indien het artikel beschadigd is ontvangen, kunt u gebruik maken van onze garantieregeling. Neem wanneer dit is gebeurd contact op met de klantenservice en wij lossen het voor u op.
Neem bij levering van een defect product wel binnen vijf dagen na ontvangst contact met ons op.
Graag ontvangen wij per mail foto’s van de beschadigde producten, vermeld hierbij alstublieft uw bestelnummer.

Stuur het defecte product retour met een kopie van uw factuur naar:

Global Trade Group B.V.
Centurionbaan 40
3769AV Soesterberg

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. Tevens raden we u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Uw retourzending wordt binnen enkele dagen na ontvangst in behandeling genomen en naar tevredenheid opgelost.

Hoe kan ik een product retourneren dat niet bevalt?
Heeft u online een product aangeschaft en het voldoet niet aan uw verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Na ontvangst heeft u het recht om binnen 14 dagen om het product terug te sturen.

Voor alle artikelen geldt dat deze alleen geretourneerd kunnen worden als deze ongebruikt zijn en/of de verzegeling nog intact is.
Stuurt u het toch terug mits dit niet zo is, dan crediteren wij dit helaas niet. Hierover nemen wij dan contact met u op.
Sale artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Wij verzoeken u om een kopie van uw aankoopfactuur mee te sturen met het product naar:

Global Trade Group B.V.
Centurionbaan 40
3769AV Soesterberg
De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Wij adviseren u uw pakket verzekerd te sturen, u bent zelf aansprakelijk voor de retourzending.
Wij verwachten dan ook van u dat u de producten zorgvuldig opstuurt, zodat dit in goede staat aankomt.
Wij zijn niet aansprakelijk voor uw retourzending. Indien producten beschadigd bij ons aankomen, kunnen wij dit dus niet crediteren.
Als wij uw retourzending hebben ontvangen, crediteren wij dit bedrag binnen enkele werkdagen. Wij betalen u terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is voldaan.